استقلال با غیرت

ورود لنگی ممنوع

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 7
بازدید کل : 42127
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


چت روم

واکنش های مختلف هنگام گل فرهاد به لنگی ها

 

 

نويسنده: King Amir تاريخ: یک شنبه 26 تير 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

کاپیتان فرهاد مجیدی پیشنهاد یک میلیارد و هشتصد میلیونی الجزیره را رد کرد!

قابل توجه بعضی ها!   قرارداد مجیدی با استقلال قرار داد قلبی است نه پولی برای همینه که ما به فرهاد افتخار میکنیم

لنگی ها دلشون بسوزه!!!

 
عبور از مرز 35 سالگی هم باعث نشده پیشنهادهای خارجی متوقف شود

عبور از مرز 35 سالگی هم باعث نشده پیشنهادهای خارجی متوقف شود. روزی که فرهاد از لیگ امارات به ایران بازگشت شاید خیلی‌ها از جمله امیر قلعه‌نویی تصور می‌کردند آقای کاپیتان به پایان دوران فوتبال خود نزدیک شده و نفس‌های آخر را می‌کشد!
فرهاد هرگز آن روزها که در تیم امیر قلعه‌نویی پشت دروازه با بازیکنان ذخیره بغل پا می‌زد را از یاد نمی‌برد اما همان بی‌توجهی انگیزه‌ای شد تا آقای کاپیتان به روزهای خوش بازگردد. غیرقابل پیش‌بینی بود! اما واقعیت داشت. هرچه گذشت مجیدی بهتر و بهتر شد. اوج هنر او پس از گلزنی در 3 دربی پی در پی به آقای گلی در لیگ قهرمانان آسیا مربوط می‌شود.
پیشرفت محسوس فرهاد باعث شد دوباره تیم‌های اماراتی آغوش خود را به رویش باز کنند. فرهاد از نفوذ بسیاری در میان تیم‌های اماراتی برخوردار است. او دو فصل است که مورد توجه تیم متمول الجزیره قرار دارد؛ تیمی که با جذب بازیکنان 12-10 میلیاردی برای خود نامی در آسیا دست و پا کرده است. هر سال هم بر رقم پیشنهادی تیم الجزیره افزوده می‌شود. او یک هفته پیش برای انجام امور شخصی‌اش راهی امارات شد. البته در کنار رسیدگی به کارهای شخصی، فرهاد می‌خواست پیشنهاد مالی تیم الجزیره را هم بررسی کند. مجیدی در مذاکره با باشگاه خودش متوجه شد آنها حاضرند مبلغ یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان برای یک فصل به وی بپردازند! پیشنهادی که می‌تواند عقل و هوش را از هر بازیکنی برباید.
اما فرهاد مجیدی با مکث کوتاهی پاسخ پیشنهاد اغواکننده باشگاه الجزیره را داد: «من نمی‌توانم از استقلال جدا بشوم. آنجا هواداران منتظر من هستند. چشم به راه من مانده‌اند تا دوباره به تمرین برگردم.»
مجیدی نمی‌خواهد با احساسات هواداران بازی کند. او حرف‌های خود را اینگونه تایید می‌کند. جملاتی که می‌خوانید تازه‌ترین حرف‌های آقای کاپیتان است: «پیشنهاد باشگاه الجزیره امارات خیلی خوب بود اما من دوست ندارم در امارات بازی کنم. همه چیز برای من پول نیست. هواداران برای من خیلی مهم‌تر هستند. درست است که با این پول می‌توانم شرکتم در امارات را رونق بدهم و سود بیشتری کسب کنم اما وقتی با خودم فکر می‌کنم می‌بینم قیمت هواداران استقلال بیشتر از پیشنهاد اغواکننده باشگاه الجزیره امارات است.»
فرهاد حرف‌های خود را اینگونه پایان داد: «فصل یازدهم در استقلال بازی می‌کنم. می‌خواهم با پیراهن شماره 7 استقلال از فوتبال بروم. شاید فصل بعد دیگر نتوانم فوتبال بازی کنم و می‌خواهم جایی از فوتبال خداحافظی کنم که متعلق به آن هستم.»

نويسنده: King Amir تاريخ: سه شنبه 21 تير 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

عمران زاده :نگران نباشید استقلال لنگ دفاع نمیماند!
عمران‌زاده: نگران نباشید استقلال لنگ دفاع نمی‌ماند
 
 
حنیف عمران‌زاده با حرف‌های خود سعی می‌کند نگرانی از جانب خط دفاع استقلال را کاهش دهد

حنیف عمران‌زاده با حرف‌های خود سعی می‌کند نگرانی از جانب خط دفاع استقلال را کاهش دهد. آیا وعده او از این نگرانی و استرس می‌کاهد؟! اگر حنیف یا پژمان به هر دلیل محروم یا مصدوم بشوند آن وقت تکلیف خط دفاع چه خواهد شد؟ چه کسی می‌خواهد جای یکی از آنها را بگیرد؟ حنیف می‌خندد و آینده را روشن می‌بیند!

قرار بود سیدجلال هم به جمع مدافعان استقلال اضافه بشود اما او به سپاهان برگشت.
‌ حتما برای خودش دلایلی داشته. من فکر می‌کنم باید به تصمیم بازیکنان احترام گذاشت. ما در بطن ماجرا نیستیم شاید او پیش خودش فکرهایی کرده که دوباره به سپاهان برگشته است.
رفتن او حالا همه را نگران خط دفاع استقلال کرد.
‌ سیدجلال دفاع خوبی بود اما این طور هم نیست که با رفتن سیدجلال ما لطمه بخوریم. استقلال تیم بزرگی است و قطعا می‌تواند گلیم خود را از آب بیرون بکشد. مدیران باشگاه دنبال جذب دیگر بازیکنان هستند و حتما مشکل با درایت آ‌قای فتح‌ا...‌زاده از بین خواهد رفت.
تصور کن تو به هر دلیل محروم یا مصدوم بشوی، آن وقت چه اتفاقی می‌افتد؟
‌ خب، درباره مصدومیت نمی‌توان پیش‌بینی کرد اما مطمئن باشید محروم نمی‌شوم.
اما تو خیلی سابقه محرومیت داری؟
‌ بله، اما امسال وضعیت فرق می‌کند. قول دادم دیگر نه کارت زرد بگیرم و نه کارت قرمز. امسال کمترین اخطارها را می‌گیرم و این به شما ثابت خواهد شد.
با این حرف‌ها می‌خواهی به هواداران تیمت امیدواری بدهی!
‌ نه! هواداران خودشان فوتبال را از من بهتر می‌فهمند. آنها خوب می‌توانند قضایا را تجزیه و تحلیل کنند اما حقیقت این است که تفکر من نسبت به فوتبال عوض شده. خودم مطمئن هستم امسال یک کارت زرد هم نمی‌گیرم.
درباره تمرین‌های روزهای گذشته حرفی نزدی.
‌ باید اعتراف کنم داریم بهترین تمرین‌ها را انجام می‌دهیم. مولایی جوری بدنسازی می‌کند که هیچ کس نگران آینده نیست. من مطمئن هستم امسال بازیکنان استقلال از لحاظ بدنی بهترین سال خود را پشت‌سر خواهند گذاشت.
تا حالا از جذب بازیکنان مورد نظر راضی بودی؟
‌ فکر می‌کنم تا الان موفق بودیم. ما بازیکنان خوبی مثل حمودی، تیموریان و رحمتی را جذب کردیم کرار هم هست که این 4 بازیکن خیلی می‌توانند به ما کمک کنند. شک ندارم موفق می‌شویم.

نويسنده: King Amir تاريخ: سه شنبه 21 تير 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

هفت خوان استقلال در لیگ یازدهم

برنامه 17 بازی نیم فصل نخست لیگ برتر در فصل یازدهم اعلام شد و بر این اساس استقلال همچون فصل نهم در اولین بازی مقابل سپاهان قرار می‌گیرد. نگاهی به بازی‌های استقلال تا هفته هفتم که دربی برگزار می‌شود نشان می‌‌دهد مظلومی و شاگردانش بازی‌های دشواری پیش‌رو دارند

برنامه 17 بازی نیم فصل نخست لیگ برتر در فصل یازدهم اعلام شد و بر این اساس استقلال همچون فصل نهم در اولین بازی مقابل سپاهان قرار می‌گیرد. نگاهی به بازی‌های استقلال تا هفته هفتم که دربی برگزار می‌شود نشان می‌‌دهد مظلومی و شاگردانش بازی‌های دشواری پیش‌رو دارند. گذشته از بازی همیشه حیثیتی آبی‌ها با تیم سپاهان، استقلال تا قبل از دربی مقابل داماش، مس کرمان و تراکتورسازی قرار خواهد گرفت. یک بازی هم در اهواز مقابل فولاد پیش روی استقلال است که همین موضوع می‌تواند دستمایه‌ای برای نگرانی پرویز مظلومی باشد.
طبق آنچه پیش‌روی استقلال قرار گرفته خیلی بعید است آنها بتوانند تا هفته هفتم جایگاه خود را در صدر تثبیت کنند و به احتمال فراوان پروژه صدرنشینی استقلال از هفته هفتم به بعد به انجام خواهد رسید البته از هفته هفتم به بعد هم بازی‌های آسانی مقابل استقلال قرار ندارد. برای مثال بازی در تهران مقابل ذوب‌آهن از آن جدال های سخت و دشوار تیم مظلومی در نیم فصل نخست
خواهد بود.
با توجه به اعلام برنامه به تعدادی از بازی‌های پرتنش استقلال اشاره می‌کنیم. دیدارهایی که بی‌گمان در تعیین سرنوشت استقلال بسیار تاثیرگذار خواهند بود.

سپاهان
1- سپاهان دیگر آن تیم پرستاره نیست اما سپاهان همیشه سپاهان است. اگر آبی‌ها لحظه‌ای تصور کنند زردپوشان اصفهانی به واسطه رفتن بازیکنان شاخص خود تضعیف شده‌اند سخت مرتکب اشتباه شده‌اند. تردیدی نیست جوان‌های سپاهان هم می‌توانند لحظات بسیار سختی را برای استقلال در اصفهان رقم بزنند. این بازی به خاطر نام سپاهان جزو بازی‌های اثرگذار استقلال لقب می‌گیرد هر چند که نباید از تقابل بازیکنانی مثل رحمتی، خسرو حیدری یا سیدجلال با تیم فصل قبل خود غافل شد. به نظر می‌رسد گذر از خوان اول، بسیار دشوار خواهد بود.

محمدی (داماش)
2- دومین بازی استقلال در فصل یازدهم مقابل داماش گیلان است، تیمی که تازه از لیگ یک صعود کرده و بی‌تردید می‌کوشد در هفته دوم لیگ قدرت خود را به همه نشان دهد و بگوید: «دوباره برای سقوط نیامده‌ایم!» تقابل با داماش بابت حضور مهدوی‌کیا در تیم حریف نگران کننده نیست. تنها نگرانی مظلومی حضور دروازه‌بانی است که بی‌گمان پس از رحمتی بهترین دروازه‌بان فوتبال ایران در فصل دهم بود. محمدی پس از دو فصل مقابل استقلال قرار خواهد گرفت و شک نکنید او آنقدر انگیزه دارد که می‌خواهد یک‌تنه عامل ناکامی تیم سابق در این میدان لقب بگیرد.

مرفاوی (مس)
3- دوباره استقلال دوباره آقا صمد! چه قدر زمان زود می‌گذرد، انگار همین دیروز بود مرفاوی و شاگردانش در کویر پذیرای استقلال شدند. از یاد نمی‌رود که آن بازی می‌رفت با برتری کرمانی‌ها خاتمه یابد اما پژمان منتظری در واپسین ثانیه‌ها روی ارسال مبعلی گل تساوی را زد تا آبی ها در آن میدان بازنده نباشند. تقابل با مرفاوی همواره برای استقلال پر استرس بوده. به مرفاوی، محمود فکری را هم اضافه کنید که حالا کنار آقا صمد می‌نشیند. این دو بدشان نمی‌آید در اولین گام یقه مظلومی را گرفته و عامل شکست آبی‌ها لقب بگیرند. تقابل با مس در کرمان عجب خوانی خواهد شد!

فولاد خوزستان
4- استقلال آنقدر بازیکن اهوازی در ترکیب خود دارد که از این تقابل نترسد اما وقتی بازی‌های فصل دهم با فولاد را می‌نگریم دو شکست غیر قابل باور استقلال مقابل‌مان خودنمایی می‌کند. در فولاد چهره خاصی نیست که برابر استقلال قرار بگیرد اما به واسطه دو پیروزی تیم اهوازی در فصل دهم این تقابل هم جزو بازی‌های حساس آبی‌ها در فصل یازدهم لقب خواهد گرفت. هدف استقلال در این بازی قطعا انتقام خواهد بود. هضم کردن آن باخت 2- یک در تهران و آن شکست 4- یک در اهواز هنوز هم ناممکن است. آیا مظلومی می‌تواند شکست‌های فصل قبل را جبران کند؟

امیر قلعه‌نویی (تراکتورسازی)
5- وقتی برنامه لیگ اعلام شد همه گوش‌ها را تیز کرده بودند تا بشنوند استقلال چه زمان مقابل تراکتورسازی قرار خواهد گرفت! حتی اگر امیر قلعه‌نویی هم به تبریز نمی‌رفت جدال با تبریزی‌ها حساس بود چرا که استقلال خاطره بسیار تلخی از تقابل با تراکتورسازی دارد. شکست در تهران آن هم با گل کرار مدت‌ها در ذهن باقی خواهد ماند. از سوی دیگر صادقی و آشوبی هم به قلعه‌نویی پیوسته‌اند. اکبرپور هم با آن سابقه استقلالی موی دماغ خواهد بود. شاید این تقابل همچون بازی‌هایی که استقلال فصل قبل با سپاهان انجام داد، پر گل و زیبا از آب درآید.

پرسپولیس
6- استقلال در لیگ دهم رفت و برگشت پرسپولیس را شکست داد اما این دو پیروزی رقیب سنتی استقلال را روی دربی‌های 71 و 72 بسیار حساس خواهد کرد. تقابل استقلال و پرسپولیس بی گمان پر تنش‌ترین بازی فصل یازدهم خواهد بود. تردیدی نیست تیم پیروز این میدان با آرامش بیشتری در بازی‌های آینده به میدان خواهد رفت. چنانچه استقلال همچون دربی رفت فصل دهم بتواند حریف خود را مغلوب کند با آرامش روانی بیشتری باقی بازی‌های خود را انجام خواهد داد. البته ترکیب دو تیم نسبت به سال گذشته تغییرات بسیاری خواهد داشت.

ذوب آهن
7- بازی‌های بزرگ استقلال هفته‌ یازدهم و پس از تقابل با ذوب‌آهن به پایان می‌رسد! استقلال از بازی با ذوب‌آهن در فصل دهم خاطره خوشی ندارد.
سبزپوشان اصفهانی همواره حریفی جان‌سخت بوده‌اند. آنها نیز فصل دهم یکی از عوامل ناکامی در لیگ لقب گرفتند. هفته یازدهم، استقلال به اصفهان می‌رود و مقابل تیمی قرار می‌گیرد که البته دیگر خلعتبری را در اختیار ندارد اما ذوب‌آهن همواره تیم تاکتیک‌پذیری است که روی شاه مهره‌ها حساب می‌کند.

نويسنده: King Amir تاريخ: سه شنبه 21 تير 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

نقل و انتقالات این فصل باشگاه استقلال تهران

 بازیکنان دریافتی:سید مهدی رحمتی-علی حممودی -آندو تیموریان-سید جلال حسینی-خسرو حیدری-جاسم کرار

بازیکنان خروجی از تیم:وحید طالب لو-محمد محمدی-فلیپ دسوزا-هادی شکوری

اگه فکر میکنید که امسال کس دیگری جز استقلال قهرمان میشه کور خوندید! 

البته معذرت می خوام

یا علی

نويسنده: King Amir تاريخ: شنبه 11 تير 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

هنگامی که آرزوی رفتن به المپیک جهل ساله می شود!

 چهار سال دیگه انتظار کشیدیم که شاید تیم امید به المپیک بره . ولی . . . خودتون دیدید . این ضعف از کجا ناشی میشه؟ در جواب میشه گفت که مشکل از پایه فوتبال ماست . خب این جمله ای هست که بارها شنیدیم ولی کی پیدا میشه که به جای حرف زدن عمل کنه؟ کی پیدا میشه که دل پر مردم رو از فوتبال خالی کنه؟ چرا ما باید همیشه جلوی این عرب ها کم بیاریم؟ از اونجا که استعداد هامون به خاطر نداشتن پول یا رابطه به هدر میره تا بستن قرارداد سه ساله با مربی که نمیدونیم میتونه موفق باشه یا نه؟ فوتبالی که توی مملکت انقدر  هوادار داره چرا باید در همه رده های سنی ناموفق باشه در صورتی که ما پتانسیل و استعدادش رو داریم؟

حداقل باید دلمون رو به همین تیم های باشگاهی خوش کنیم که بعضی وقت ها مرهمی میشن روی زخم ما

دعا کنید فوتبال تو ایران درست بشه یا حداقل از این بدتر نشه!

این مطلب رو بدون طرفداری از تیم مورد علاقه خودم(استقلال) نوشتم چون دلم از چیز دیگه پر بود . .  .

یا علی مدد

نويسنده: King Amir تاريخ: جمعه 3 تير 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

ورود هر گونه لنگی اکیدا ممنوع! حالا اگه استقلالی هستید به وبلاگ ما خوش آمدید .فقط نظر یادتون..... در ضمن: اگه وبسایت باشگاه استقلال رو خواستید میتونید به لینک زیر برید: www.esteghlaltehranfc.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esteghlal3.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com